Facebook atsakās no “kriptoreklāmu” aizlieguma
Facebook jaunais nosaukums ir “Meta”.Foto: DADO RUVIC
Facebook ziņojis, ka atsakās no ieilgušās politikas, kas liedz lielākajai daļai kriptovalūtu kompāniju reklamēties tās platformās, raksta CNBC. Jāteic gan, ka Facebook nosaukums nu ir mainīts uz Meta.
Facebook (Meta) arī pati ir mēģinājusi neveiksmīgi izveidot kriptovalūtu, kas ļautu kompānijas klientiem ātri nosūtīt naudu starptautiski, izmantojot uzņēmuma produktus. Tāpat šo otrdien uzņēmuma kriptovalūtas centienu vadītājs Deivids Markus paziņoja, ka pametīs Meta.
Facebook jeb Meta kriptovalūtu reklāmas aizliedza 2018. gada janvārī. Šīs aizliegums gan nedaudz tika mīkstināts 2019. gada maijā. Šāds aizliegums neļāva jaunizveidotiem kriptovalūtu un blokķēdes uzņēmumiem reklamēties Facebook un Instagram. Iepriekš uzņēmums pieņēma vien 3 šādas licences, kur tagad to skaits jau ir 27.
Kompānijas bijušais darbinieks un kriptoaktīvu jomas censonis Henrijs Lovs klāstījis, ka šādi jaunumi ir ļoti būtiski šai industrija, jo ļaus ierindas investoriem lielāku pieeju pie kriptovalūtām kā jebkad agrāk.
Pozitīvi šo soli vērtēja arī kāds cits Meta bijušais darbinieks, kurš tagad palīdzot uzņēmumiem atrast klientus sociālajos medijos. Viņš norādījis, ka jaunā Meta politika ir arī labums jaunizveidotiem uzņēmumiem, kas strādā ar blokķēdes tehnoloģiju, ziņo CNBC. Proti, šādiem uzņēmumiem agrāk bijis gandrīz neiespējami sevi reklamēt Facebook. Tagad tas esot vieglāk un ļaujot sasniegt plašāku klientu loku.
Pati Meta, komentējot šo soli klāstījusi, ka kriptovalūtu tirgus pēdējos gados turpinājis nobriest, stabilizēties un tas ir pieredzējis arvien vairāk valdību noteikumus.
Meta akcijas cena šo trešdien saruka par 4,27% līdz 310,6 ASV dolāriem.