• Atpakaļ
  • menu
  • Meklēt
  • Ieiet portālā
  • Dalīties ar rakstu:

    Apranga pārdošanas apjomi tiešsaistē ievērojami auguši

    Foto: Judita Grigelytė

    Apranga Group, kas trijās Baltijas valstīs pārdod 200 zīmolu produktus, 2021. gadā tiešsaistē pārdeva preces par 48.256 milj. eiro. Tas veido 21.1% no grupas kopējā apgrozījuma un ir teju divas reizes vairāk nekā 2020. gadā, kad tiešsaistes pārdošanas apjoms sasniedza 24.95 milj. eiro.

    Covid-19 pandēmija deva būtisku impulsu e-tirdzniecības lēcienam, un šobrīd ir redzams, ka klientiem jau ir izveidojies ieradums izmantot e-veikalus.
    Dalīties ar rakstu:
Saistītie raksti

Investors Andris ir Investoru kluba izdomāta persona. Viņa rīcībā ir 25 000 eiro reālas naudas, ko Andris sāk ieguldīt akciju tirgos 2021. gada novembrī. Andra investīciju lēmumus pieņem Investoru Kluba redakcija.

SignetNasdaq
Investore Andris
Capitalia
SignetNasdaqCapitalia
  • Tallinas birža
  • Rīgas birža
  • Viļņas birža
Investora Andra portfeļa vērtība