Netflix abonentu skaits sarūk 2. ceturksni pēc kārtas
Netflix vakar ziņoja par abonentu skaita sarukšanu 2. ceturksni pēc kārtas, jo uzņēmums saskaras ar sīvu konkurenci un skatītāji "savelk jostas" pieaugošās inflācijas apstākļos.
Tomēr uzņēmums investoriem apliecināja, ka ir gaidāmas labākas dienas. Zaudēti 970 tūkst. abonentu pēdējā ceturksnī nav tik liels skaitlis, kā bija prognozēts, Netflix abonentu skaits tagad sasniedz 221 milj.
"Savā ziņā zaudēt 1 milj. abonentu un nosaukt to par veiksmi nav viegli, taču patiesībā esam ļoti labi sagatavojušies nākamajam gadam," sacīja izpilddirektors un dibinātājs Rīds Heistings (Reed Hastings).
Uzņēmums norādīja, ka pašreizējā ceturksnī plāno pievienot 1 milj. abonentu par maksu.
Tikmēr analītiķi atzīmēja, ka rezultāti, lai gan nav tik slikti kā gaidīts, joprojām rada uztraukumu. "Bija skaidrs, ka Netflix zaudēs abonentu skaitu, taču tā joprojām ir uzņēmuma vārīgā vieta, jo tas lielā mērā atkarīgs no abonēšanas ieņēmumiem," atzīmēja analītiķis Ross Benes.
Netflix vadītāji deva mājienus, ka uzņēmums pastiprinās kontroli pār lietotājvārdu un paroļu koplietošanu, kas ļauj daudziem skatītājiem bez maksas piekļūt platformas saturam.
Uzņēmums šobrīd sadarbojas ar Microsoft, lai izstrādātu lētāku abonēšanas plānu, kurā būs iekļauta arī reklāma. The New York Times ziņoja, ka plānu varētu ierosināt līdz šī gada beigām.