Meta 2. ceturkšņa rezultāti neīstenoja prognozes
Foto: Andre M. Chang/Scanpix
Meta Platforms publicēja 2. ceturkšņa rezultātus, kas gan peļņas, gan pārdošanas ieņēmumu ziņā atpalika no gaidītā, un arī 3. ceturkšņa prognoze izrādījās vājāka.
Meta Platforms, kas ir Facebook un Instagram mātes uzņēmums, paziņoja, ka 1. reizi ceturkšņa pārdošanas apjoms samazinājies, 2. ceturkšņa ieņēmumiem sasniedzot 28.8 mljrd. dolāru. Ziņu aģentūra Bloomberg norāda, ka analītiķi gaidīja pārdošanas apjomu 28.9 mljrd. dolāru apmērā. Paredzētais pārdošanas apgrozījums 3. ceturksnī arī neīstenoja analītiķu prognozes.
Meta peļņa par akciju bija 2.46 dolāri, kaut gan analītiķi prognozēja 2.54 dolārus.
Bloomberg ziņo, ka Facebook un Instagram reklāmu pārdošana saskārusies ar vairākiem šķēršļiem. Piemēram, ekonomisko grūtību dēļ mārketinga speciālisti samazina tēriņus. Turklāt Apple jaunie privātuma noteikumi ierobežoja Facebook un Instagram reklāmu efektivitāti.
Meta galvenais izaicinājums - noturēt lietotājus savās platformās, piesaistīt jaunus lietotājus un neļaut lietotājiem pāriet uz ByteDance populāro TikTok lietotni. Meta cenšas to panākt, ieviešot īsos videoklipus jeb reels, tādējādi tika novērots, ka 2. ceturksnī par 30% palielinājās lietotāju pavadītais laiks platformās.