Spožie rezultāti izraisīja Amazon akciju strauju kāpumu
Amazon akciju cena pēc tirgus slēgšanas pieauga, jo ceturkšņa rezultāti un perspektīvas ievērojami pārspēja aplēses.
Amazon 2. ceturkšņa ieņēmumi pieauga par 11% salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu, sasniedzot 134.4 mljrd. dolāru. Refinitiv aptaujātie analītiķi prognozēja 131.5 mljrd. dolāru ieņēmumus. Amazon apgrozījums no pārdošanas aktivitātēm gada laikā pieauga par 4% līdz 53 mljrd. dolāru, citiem tirgotājiem pārdoto tiešsaistes vides un uzglabāšanas pakalpojumu apgrozījums pieauga par 18% līdz 32.3 mljrd. dolāru, savukārt vietnei pārdoto reklāmu apgrozījums gada laikā palielinājās par 22% līdz 10.7 mljrd. dolāru.