Jo vairāk uzņēmums slavē pats savu tikumu, jo uzmanīgākam jābūt investoram
Šķiet, visos laikos viena no cilvēku labi saprotamām darbībām ir gribēšana izlikties par labākiem, nekā ir patiesība. To bieži vien var mēģināt attiecināt uz uzņēmumiem, kurus galu galā veido cilvēki, un pat, kā izrādās, arī akciju tirgu.
Jo aktīvāk kāds mēģina pārliecināt par savu moralitāti un pareizību, jo gluži pretēji – ir lielākas šaubas par šāda cilvēka un uzņēmuma priekšzīmīgumu.
Foto: Scanpix
Skarbā realitāte var sanāk – jo aktīvāk kāds mēģina pārliecināt par savu moralitāti un pareizību, jo gluži pretēji – ir lielākas šaubas par šāda cilvēka un uzņēmuma priekšzīmīgumu. Jeb gluži instinktīvi – ja kāds mēģina stāstīt, cik pareizs viņš, tas pat drīzāk par to rada aizdomas.