Mērīt ekonomiku pēc nopārdotajām apakšbiksēm
Kā tik nemēģina nomērīt ekonomiku – seko līdzi ne tikai lūpu krāsas patēriņam, bet pat pārdoto vīriešu apakšbikšu skaitam.
Tradicionāli ekonomikas apgriezienus, kas bieži ietekmē arī virzienu akciju tirgū, mēra pēc iekšzemes kopprodukta izmaiņām. Šī metode ne vienmēr tiek atzīta kā pilnīga. Tiesa gan, tā, šķiet, tāpat ir labākā, kāda šādai novērtēšanai pagaidām ir. Laikam ejot, ekonomisti un finanšu tirgus dalībnieki vienmēr ir mēģinājuši gūt kādas paredzēšanas priekšrocības. Rezultātā tie dažkārt pētījuši un vērojuši vairākas visai interesantas alternatīvas sakarības starp patērētāju rīcību, ekonomikas uzvedību un arī akciju rezultātiem.