HansaMatrix publicē jaunu mājas lapu, pabeidzot zīmola atsvaidzināšanu
Foto: Ekrānuzņēmums no Hansamatrix.com
Akciju sabiedrība HansaMatrix publicējusi jaunu mājas lapu, tādējādi pabeidzot vizuālās identitātes atsvaidzināšanu, liecina biržas publiskotā informācija.
“Esam lepni arī virtuālā vidē izskatīties atbilstoši mūsdienu prasībām. Mēs esam augsto tehnoloģiju uzņēmums un biznesā jau vairāk nekā 20 gadus, mums ir svarīgi iet līdzi laikam.
Jutām, ka ir pienācis laiks HansaMatrix izskatam iedot jaunu enerģiju – spēcīgāku un pārliecinošāku. Tādi gadu gaitā esam kļuvuši arī mēs paši – pārliecināti par sniegtā servisa augsto kvalitāti, stabilu vietu elektronikas ražošanas sektorā šajā reģionā un lepni par kopā paveikto.” stāsta valdes priekšsēdētājs Jānis Sams.
“Galvenais mērķis jaunajai mājas lapai ir pēc iespējas vienkāršāk pastāstīt un parādīt, kas mēs esam, kas ir mūsu vērtības un ko mēs darām. Mājas lapu esam radījuši pilnībā no idejas un tas bijis vairāk kā pusgadu ilgs intensīvs, bet ļoti aizraujošs projekts. Jaunajā vietnē īpašu uzmanību pievērsām mūsu sniegto pakalpojumu sadaļai, kā arī sadaļai investoriem, kur visi mūsu akcionāri viegli varēs atrast informāciju par mūsu darbības rādītājiem, korporatīvo pārvaldību, akcionāru sapulcēm un vebināriem. Savukārt logo atsvaidzināšana, ir ierasta prakse arī lielo, mums visiem zināmo zīmolu vidē,” papildina komunikāciju vadītāja Līga Baltiņa.